MIEKinvorm

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je bestelling wordt verstuurd binnen 1-3 werkdagen. Bestellingen worden verstuurd via PostNL en helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijden van PostNL. Wij kunnen geen 100% garantie geven dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd, wij zijn hierin afhankelijk van de service van PostNL.

Ik heb mijn bestelling nodig voor een bepaalde datum.
Neem contact met ons op via info@miekinvorm.nl om te informeren wat er haalbaar is of plaats een vraag in het opmerkingenveld. We zullen onze uiterste best doen om het zo spoedig mogelijk te versturen, echter we kunnen geen garantie bieden dat je het op tijd zult ontvangen. Dit mede omdat wij geen invloed hebben op bezorging door PostNL.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een Postnl-locatie?
Kies bij verzending voor 'ophalen bij een Postnl-locatie'. Na bevesting van je bestelling maak je een keuze voor je gewenste locatie.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Ja zeker! Kies bij het afrekenen voor ophalen. Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling voor je klaar staat & we stemmen graag even een moment af voordat je langs komt! (afhalen kan doordeweeks tijdens kantooruren)

Kan ik ook terplekke shoppen?
Nee helaas, we zijn geen winkel en altijd druk met het inpakken van bestellingen. Je kunt online je bestelling plaatsen & deze bij ons ophalen op het moment dat je bericht ontvangt dat deze voor je klaar staat.

Kan ik een product op maat bestellen?
Dit is mogelijk vanaf een minimum van 25 stuks. De prijs is afhankelijk van het aantal stuks en zal hoger liggen dan de prijzen die wij aanbieden in de webshop.

Kan ik per telefoon of email bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Bestellingen kunnen via de webshop besteld worden. 
Voor een artikel op maat (vanaf 25 stuks) kun je per email contact opnemen. 

Kan ik op rekening bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Wel ontvang je een factuur in je mail, zodra je bestelling is geplaatst. En je kunt kiezen voor 'vooraf overmaken'. Bestellingen worden verstuurd zodra de betaling ontvangen is.

Ik wil een bestelling plaatsen & het product staat op uitverkocht. Wat nu?
Dan kan het zijn dat het product niet meer beschikbaar. Je kan altijd even contact met ons opnemen via info@miekinvorm.nl om na te vragen of er wellicht nog voorraad is, soms hebben we toch nog wat op de planken liggen ;)

Ik heb een bestelling geplaatst & geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@miekinvorm.nl dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een type foutje in je mail-adres bijvoorbeeld.

Ik heb een bestelling geplaatst & de betaling lukt niet. Wat nu?
Kies dan voor de optie vooraf overmaken. Je kunt het bedrag dan handmatig overmaken o.v.v. het ordernummer. Als je even een mailtje stuur, kunnen we je ook een betaallink sturen. 

Ik heb een bestelling geplaatst en wil een ander adres doorgeven/ heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Stuur ons een mail via info@miekinvorm.nl o.v.v. het ordernummer en geef aan naar welk adres de bestelling zou moeten.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil een product nog toevoegen. Wat nu?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Bestel de ontbrekende producten in de webshop, kies bij verzending voor 'ophalen' en geef in het opmerkingenveld aan: 'graag toevoegen aan ordernummer...' Mocht het zo zijn dat de verzendkosten hoger uitpakken door je extra bestelling, dan nemen we nog even contact met je op!

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling in incompleet of niet correct. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@miekinvorm.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je niet ontvangen hebt. Het is fijn als je een foto toe kan voegen van je bestelling! Dan zorgen we dat het zsm naar je toegestuurd wordt. 

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@miekinvorm.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten (artikelnummer & aantal) je beschadigd ontvangen hebt. Stuur je wel even een foto mee? Dan zorgen we voor een oplossing.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren. 
Neem contact met ons op via info@miekinvorm.nl o.v.v. je ordernummer EN geef aan welke producten je retour wilt sturen en de reden hiervoor. Je kunt de bestelling in de originele verpakking op eigen kosten retour sturen naar 
MIEKinvorm
o.v.v. je retournummer 
Klokweg 39b
3034 KK Rotterdam 
Zodra we je bestelling ontvangen hebben, zullen we de kosten retour storten, exclusief de verzendkosten.

Ik heb een email gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
We doen onze uiterste best binnen 24 uur de email te beantwoorden op werkdagen maar soms duurt het iets langer door drukte. 

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn 3 manieren van verzenden. Voor Nederland geldt het volgende: enveloppost bedraagt € 2,95, een brievenbuspakket € 3,95 en pakketpost € 5,95. Voor België geldt het volgende: enveloppost € 4,35 en pakketpost € 8,95. Bestel je boven de € 50 (NL) of € 75 (buiten NL) dan verzenden we je bestelling gratis!

Kan ik via MIEKinvorm een kado laten bezorgen? 
Dat is zeker mogelijk. Neem een kijkje op onze pagina Kadoservice voor meer informatie. 

Word MIEKinvorm-member en ontvang gratis printables, toffe kadootjes, kortingen en inspiratie!